Orest Fulmes

Ігрові підсумки тижня: найпопулярніші жанри мобільних ігор, деталі про gamedev-2023 від Unit та стан мобільного ігрового ринку від AppsFlyer

Description

data.ai розповіли про як мобільні ігрові ринки Бразилії, Мексики та LATAM загалом росли в 2022 році. Sensor Tower назвала найбільші жанри мобільних ігор за виручкою та завантаженнями у 2022 році. Unit опублікували великий звіт про ігрову індустрію у 2023 році. Також детальний розбір звіту AppsFlyer про стан ринку мобільного ігрового маркетингу у 2023 році, — отже давайте перейдемо детальніше до кожної з новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня. Автономія для розробників ігор від Epic Games Store, $27 млрд на рекламу у мобільних іграх, новини британського та китайського геймдеву

Description

Вітаю друзі, цього тижня роповім про «Довідник розробника», який допоможе вам покращити свою гру. У дайджесті також: Epic Games Store дозволив розробникам самостійно видавати ігри у магазині, GSD & GfK розповіли як британський ринок пішов вгору у лютому 2023 року, а AppsFlyer показали звіт в якому розказується що у 2022 році компанії витратили на залучення користувачів у мобільні ігри майже $27 млрд, ще трішки про китайський ігровий ринок який заробив $3,5 млрд за січень, — отже давайте перейдемо детальніше до новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: Індекс мобільного рекламного ринку 2023, що там по консолях та рекорди від гемерів Мексики та Бразилії

Description

Liftoff розповіли про індекс мобільного рекламного ринку у 2023 році, Singular про ROI Index у 2023 році. Також AppMagic поділились інформацією про мобільний ігровий ринок у 2022 році, а Ampere Analysis про падіння консольного ринку. Бонусом про те, що мешканці Бразилії витратили у мобільних іграх $640 млн, а ринок мобільних ігор Мексики заробив $350 млн за 2022 рік, — детальніше про це все розповідаю в цьому дайджесті.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: новий рекорд у Steam, ціни на інді та особливості поведінки геймерів від Google

Description

У сьогоднішньому дайджесті — підсумки 2022 року у Steam, звіт про особливості поведінки геймерів, що віддають перевагу жанру «екшн» від Google, та невеликий матеріал про цінову політику інді в Steam від Джорджа Бруссарда, — тож давайте детальніше прийдемося по кожній з тем.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: що по бізнесу Nexon, Sensor Tower, Netmarble, Supercell, Embracer Group та Niko Partners

Description

Цього тижня різні компанії також ділились своїми звітами. Корейські Nexon та Netmarble підбили підсумки року, фінська Supercell заробила €1,77 млрд за 2022 рік, продажі шведської Embracer Group збільшились вдвічі, зросли також продажі у французької Ubisoft, також Sensor Tower розповіли про завантаження на мобільному ринку у Q4 2022, а Niko Partners дав прогнози росту ігрових ринків MENA-3, — отже, давайте детальніше розберемось, що про що там йде мова.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: про що йдеться у звітах SocialPeta і Activision Blizzard, бенчмарки Tenjin та GameAnalytics та прогноз Take-Two

Description

Цей тиждень виявився насиченим на звіти різних компаній які відображають ситуацію на ринку в ігровій індустрії. SocialPeta розповіли про ситуацію з ігровим маркетингом у 2022 році. Tenjin та GameAnalytics поділились бенчмарками гіперказуальних ігор у четвертому кварталі 2022 року. А ще Take-Two знизила фінансовий прогноз на рік. Також звітом поділилась Activision Blizzard у якому вказали про рекордні надходження, — отже, давайте детальніше пройдемось по кожній з цих новин.

Читати далі

Мертвий гіперказуал, відмова від Slipspace Engine та тренди мобільних креативів: головні ігрові новини тижня

Description

Олександр Ши (Alexander Shea), глава видавничого відділу Voodoo, заявив, що «Гіперказуал мертвий», 343 Industries втратили майже 100 працівників і відмовились від рушія Slipspace Engine, Electronic Arts закриває мобільні Apex Legends та Battlefield, а також інші новини цього тижня, — розповідаю, що відбулось в ігровій індустрії за цей тиждень.

Читати далі