Блог

Ігрові підсумки тижня: найпопулярніші жанри мобільних ігор, деталі про gamedev-2023 від Unit та стан мобільного ігрового ринку від AppsFlyer

data.ai розповіли про як мобільні ігрові ринки Бразилії, Мексики та LATAM загалом росли в 2022 році. Sensor Tower назвала найбільші жанри мобільних ігор за виручкою та завантаженнями у 2022 році. Unit опублікували великий звіт про ігрову індустрію у 2023 році. Також детальний розбір звіту AppsFlyer про стан ринку мобільного ігрового маркетингу у 2023 році, — отже давайте перейдемо детальніше до кожної з новин.

data.ai: Мобільні ігрові ринки Бразилії, Мексики та LATAM загалом росли в 2022 році

  • Виручка мобільного ринку загалом у Бразилії зросла у 2022 році на 20% — з $1,13 млрд у 2021 до $1,37 млрд у 2022.
  • Мексика також показала зростання майже на 20%, загальний обсяг мобільного ринку країни сягнув $711 млн.
  • Бразильський мобільний ігровий ринок виріс на 12,3% — з $570 млн у 2021 році до $640 млн у 2022 році.
  • Мексиканський мобільний ігровий ринок виріс на 9,4% — з $320 млн до $350 млн.
  • Важливо відзначити, що глобально мобільний ігровий ринок у 2022 році показав падіння на 5%. Тобто, Бразилія та Мексика зростають всупереч світовим трендам.
  • Зростають країни також за завантаженнями — Бразилія досягла 4,62 млрд завантажень на рік. Мексика — 2,42 млрд.
  • Шутери — найприбутковіший жанр у Бразилії, Аргентині та Мексиці. Мало того, зростання виручки жанру у цих регіонах склало 24%. Загалом у світі, шутери — один із найпровальніших жанрів у 2022 році.
  • У Бразилії зросла виручка соціальних багатокористувацьких ігор на 78%. У цю категорію data.ai відносить Stumble Guys, тому зростання виручки забезпечене саме зростанням цієї гри.

ДЖЕРЕЛО

Sensor Tower назвала найбільші жанри мобільних ігор за виручкою та завантаженнями у 2022 році

Аналітична компанія Sensor Tower переглянула, які жанри мобільних ігор лідирували минулого року з точки зору виручки та завантажень.

Топ-5 жанрів за виручкою:

  • RPG — $20,2 млрд (-14% за рік);
  • Стратегії — $16,3 млрд (-7% за рік);
  • Головоломки — $9,1 млрд (-4% за рік);
  • Казино — $8 млрд (-1% за рік);
  • Шутери — $4,6 млрд (-22% за рік).

Топ-5 жанрів за завантаженнями:

  • Гіперказуальні ігри — 12,3 млрд (-10% за рік);
  • Аркади — 5,9 млрд (-3% за рік);
  • Симулятори — 4,8 млрд (стільки ж завантажень було в 2021-му);
  • Головоломки — 4,5 млрд (-8% за рік);
  • Лайфстайл-ігри — 3 млрд (-11% за рік).

Звіт можна переглянути за посиланням

Unity: Ігрова індустрія у 2023 році

Тренди:

1. Інді-розробники почали випускати ігри швидше. 62% випускають ігри менше ніж за рік.

  • Розробники в невеликих (10-49 осіб) та середніх (50-299 осіб) студіях стали витрачати менше годин на розробку гри. А ось для інді та великих студій кількість годин продовжує збільшуватися.

2. Конкуренція на мобільному ринку посилюється. Кількість мобільних ігор, що розробляються, від великих студій у 2022 році збільшилася на 44%.

  • Єдина категорія розробників, яка почала робити менше мобільних ігор — це середні студії, в яких працює від 10 до 49 осіб.
  • У 2022 році кількість нових білдів збільшилася на 15,7%.
  • Кількість інді-розробників у Казахстані зросла на 115,7%. У лідерах також Румунія (+85,2%) та Польща (+82,1%). Україна також потрапила в Топ-5 з показником у 66,9%
  • Кількість середніх студій у Туреччині зросла на 260%, у Норвегії на 200%, у Франції на 196%.

3. Великі студії збільшують кількість мультиплатформних ігор. У 2022 році їх кількість зросла на 16%.

  • 85% студій, у яких понад 50 осіб, працює над крос-платформною грою.

4. Люди грають у мобільні ігри більше, ніж у 2021 році. Світовий DAU у середньому на гру збільшився на 8%.

  • Платити люди стали менше. Кількість тих, хто платить, впала на 2%. Більше людей почали віддавати перевагу рекламі замість покупок.
  • Більшість мобільних користувачів віддають перевагу IAP та рекламній монетизації.
  • Unity поділилася бенчмарком із розподілу IAP/Ad Revenue за різними жанрами. З цікавого — у Word-ігор 2022 року зросла частка рекламної монетизації на 48,7%; частка IAP у спортивних іграх зросла на 15,14%.
  • У поточному ринку, 0,5% від DAU (або менше) роблять покупки в день.
  • За іграми, які заробляють більше, ніж 90% проєктів на ринку, метрики в Tier-1 країнах такі: D1 Retention — 35,4%; D7 Retention — 14,3%; D30 Retention — 6,1%.
  • Unity виявила кореляцію між наявністю реклами (Rewarded Ads) та Retention. В іграх з рекламою він вищий.
  • 70% розробників закладають монетизаційні механіки у перші 30 днів розробки.

5. Студії більше працюють над утриманням ігор. 2022 року життєвий цикл мобільних ігор збільшився на 33%.

  • 49% середніх за розміром студій вважають утримання головною проблемою.
  • Battle Pass — найпопулярніша монетизаційна механіка 2022 року. Її почали використовувати на 27% більше ігор. А ось популярність гачі впала.

Звіт можна переглянути за посиланням

AppsFlyer: Стан ринку мобільного ігрового маркетингу у 2023 році

Дані збиралися з січня 2021 року до грудня 2022 року. За цей час було зроблено 38 мільярдів установок; враховано 18,6 тисячі додатків з не менше 10 тисячами щоквартальних установок; $13,9 млрд стенду враховано.

Загальні цифри:

  • $26,7 млрд було витрачено на мобільну рекламу ігор у 2022 році. На ринок США припадає $12,2 млрд. На просування у Японії витратили близько $2 млрд (2 місце).
  • На 8% виросли завантаження ігор на Android по світу. На iOS — падіння на 5%.
  • У США завантаження на Android виросли на 19%, а на iOS впали на 1%.
  • Середній CPI на iOS виріс на 88%, якщо порівнювати Q1 2022 з Q4 2022 і досяг $3,75.
  • На 7% впали IAP-платежі у другому півріччі 2022 року порівняно з першим. Платежі на iOS знизилися на 13% (-1% YoY); на Android — на 6% (-14% YoY). Падіння викликано зменшення платежів у RPG та казино.

Світові тренди:

  • Падіння завантажень на iOS у 2022 році поменшало, але тренд все ще негативний. Зростання завантажень на Android зменшується.
  • Завантаження казино (+17% YoY) та RPG (+11%) виросли на iOS. На Android завантаження казино в 2022 році виросли на 48% — це найдинамічніший жанр за темпом зростання, який випереджає гіперказуальні ігри в 3 рази. Зростання багато в чому викликане користувачами з Індії, Бразилії та Туреччини.
  • Кількість платних завантажень на Android зросла на 16% YoY. На iOS — на 10% YoY, попри всі труднощі. Хоча весь 2022 тренд негативний.
  • Багато країн ПСА показали зростання завантажень. Китай (-30%), вічноболотна (-30%), Мексика (-31%) — падіння завантажень на iOS. вічноболотна також провалилася на 27% за завантаженнями на Android.
  • На частку Match-ігор (19%), гіперказуальних ігор (14%) та RPG (11%) припадає майже половина світового рекламного ігрового бюджету.
  • Рекламна виручка зменшувалась протягом усього 2022 року.
  • Вплив власних маркетингових інструментів (пуші, in-app-повідомлення, крос-промо) зріс на 16% на iOS та на 34% на Android.

Основні тренди з жанрів:

  • Гіперкеж — CPI у жанрі знижуються; кількість завантажень з Індії зросла на 32% у 2022 році.
  • Match — CPI росте як на iOS ($5,74 у Q4 2022), так і на Android ($1,45 у Q4 2022); Китай упав на 41% із завантажень на iOS.
  • Казино — CPI на iOS досяг $11,45 в Q4 2022; рекламна виручка просіла на 33% на iOS та на 29% на Android; завантаження жанру в США зростають.
  • RPG — завантаження жанру в США виросли на 90% YoY на iOS та на 41% YoY на Android; попри це, виручка — як IAP, так і рекламна — впала; Витрати на рекламу ігор жанру зростають.
  • Симулятори — платні завантаження на Android виросли на 33%; IAP-виручка падає на iOS та Android; США завантаження впали на 28% на Android, але зросли на 1% на iOS.
  • Пазли — маркетинг витрати на Android виросли на 52% та на 37% на iOS; CPI на iOS впали до $3, а Android виросли до $3; CPI в Індії менше $0,1.

Основні висновки:

  1. Гібридна фонетизація — ключ до успіху.
  2. AppsFlyer вважає, що правильне застосування SKAN 4.0 допоможе працювати ефективніше на iOS-ринку.
  3. Попри те, що США — основний ринок, AppsFlyer пропонує придивитися до інших ринків, що ростуть — Індонезії, Індії, В'єтнаму.
  4.  Ремаркетинг на Android, як і раніше працює.
  5. Правильний шлях — це вирощувати свої маркетингові канали.
  6. Мобільні ігри розвертаються у бік ком’юніті-маркетингу. Люди читають Twitter, спілкуються у Discord, дивляться Twitch. Обговорюють свої улюблені ігри.

Звіт можна переглянути за посиланням

Більше новин зі світу розробки ігор можете знайти у моєму Telegram-каналі