Блог

Чому глобальні гравці проявляють ще більший інтерес до криптовалют?

Криптовалютний сектор переживає бурхливий час. Після обвалу в травні та в листопаді 2022 року вартість ринкової капіталізації криптовалюти знижується. Попри важкий час, зростає інтерес інституційних і роздрібних інвесторів до виходу на ринок. Зацікавленість споживачів насамперед обумовлена мотивацією використовувати криптовалюту як інвестиційний інструмент. Проте чи це єдиний фактор глобального визнання криптовалюти? 

Зростаюча популярність криптовалют враховує фінансові переваги, але це лише верхівка айсберга. Хоч ринок просідає, більшість популярних криптовалют, як-от біткоїн та ефіріум, показали величезну цінність, спонукаючи інвесторів увійти в цей простір з більш універсальної точки зору.

З роками значно зростає кількість інвесторів, які довіряють технології BTC. Це чудовий спосіб для диверсифікації коштів та уникнення шаленої інфляції фіатних валют. Біткоїн хоч і періодично просідає в ціні, але так само швидко зростає за допомогою халвінгу — процесу скорочення добування біткоїна. Завдяки використанню цієї технології цінність біткоїна зростатиме з року в рік. Всього заплановано 32 події халвінгу. Після чого створення нових біткоїнів стане неможливим. Максимальна емісія біткоїна складає 21.000.000 монет. Отже, вклад у біткоїн підходить для довгострокових інвесторів, які розуміють унікальність та цінність цієї криптовалюти.

Блокчейн є потенційним руйнівником традиційних налаштувань платежів. Криптовалюти поступово роблять фінансовий простір більш автономним, виключаючи посередників, які контролюють зароблені кошти. Попри те, що ця концепція все ще знаходиться в зародковому стані, вона має багато перспектив. Але це не єдина причина зростаючого інтересу до криптовалют.

Переваги технологій Web 3.0 для великих бізнесів

Нове покоління платежів

Повільні та неефективні платіжні процеси продовжують створювати проблеми для бізнесу. Довгі терміни оплати та несвоєчасні платежі за рахунками впливають на грошовий потік для постачальників, тоді як ручне затвердження рахунків-фактур і обробка перевірок є дорогими та трудомісткими для покупців. 

Платіжна система-гігант Mastercard у січні 2022 року заявила про запуск Mastercard Track Instant Pay — першого віртуального карткового рішення, яке може безпечно та інтелектуально авторизувати негайний платіж постачальнику після того, як він надішле рахунок.

Рішення використовує складне машинне навчання для аналізу рахунків та виявлення тих, які можуть бути відхилені, дозволяючи авторизувати оплату решти того ж дня, коли вони отримані. Використовуючи наскрізну обробку, цифрові платежі надсилаються безпосередньо та безпечно на банківський рахунок постачальника через віртуальну картку Mastercard без необхідності ручного втручання.

Це не єдина інтеграція блокчейну та платіжної системи. У жовтні 2022 року Mastercard анонсувала нове програмне забезпечення, яке допомагає банкам виявляти та припиняти транзакції на схильних до шахрайства криптовалютних біржах. Система під назвою Crypto Secure використовує складні алгоритми штучного інтелекту для визначення ризику злочинності, пов’язаного з криптовалютними обмінами в платіжній мережі Mastercard. 

Сервіс працює на основі CipherTrace, стартапу безпеки блокчейнів Mastercard. Система покладається на дані з блокчейну, загальнодоступний запис криптовалютних транзакцій, а також інші джерела. Це рішення покращує користувацький досвід, допомагає залучити нових клієнтів, а також приносить хороший прибуток компанії Mastercard.

Безпека транзакцій

Зараз криптовалюта є фаворитом у сфері роздрібної торгівлі, користуючись перевагами P2P-платежів. Всупереч нестабільності цін, провідні компанії дозволяють споживачам розплачуватися за допомогою біткоїнів і навіть альткоїнів, завдяки безпеці транзакцій. Microsoft, Вікіпедія, AT&T, Бургер Кінг, Subway, Overstock, Twitch, 4chan, Amazon (за допомогою Purse.io) та десятки інших корпорацій вже сьогодні приймають платежі у вигляді криптовалют. Прийняття біткоїнів та інших монет як методу оплати зростає з кожним роком, оскільки це безпечно та вигідно.

Значний прибуток

Хоча компанія Apple не приймає криптовалютні платежі на своїй платформі, проте встановлює комісію в розмірі 30% за покупки в програмі за всі угоди NFT. У липні 2022 року стався скандал, Apple зазнала критики через фіктивні криптовалютні програми. Оскільки App Store вважається видавцем вмісту, а не творцем, він не може нести відповідальність за фальшиві програми згідно з законом. Тобто Apple заробляє на крипто-ініціативах, інколи нечесним шляхом, уникаючи відповідальності.

Хорошим прикладом є компанія Adidas, яка заробила вже понад 22 мільйони доларів на запуску своїх фірмових NFT. Крипто простір — це шанс для корпорацій спробувати себе в чомусь новому, бути в тренді, а також отримати немалий прибуток.

Охоплення нової аудиторії

У компаній є можливість охопити нову аудиторію та залучити споживачів за допомогою віртуального та гібридного досвіду. У результаті маркетологи можуть покращити взаємодію з клієнтами та допомогти покупцям робити більш обґрунтовані покупки.

Одним із найочевидніших прикладів є використання доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR) у метавсесвіті, щоб показати клієнтам, як продукти виглядатимуть у реальному світі. Наприклад, покупці можуть віртуально приміряти одяг або подивитися, як виглядатимуть меблі в їхніх оселях. AR і VR також створюють нові можливості для брендів, щоб дізнаватися більше про своїх клієнтів шляхом аналізу рухів обличчя, розширення зіниць та інших фізичних проявів.

Висновок

Попри те, що криптовалютам довіряють у всьому світі, хоч і частково, простір все ще піддається маніпуляціям. Однак у 2022 році великі гравці навчилися витримувати різкі зміни в криптоіндустрії (падіння та злети), таким чином регулюючи стабільність фондового ринку.

Впровадження криптотехнологій пропонує багато переваг. Компанії-гіганти, які зараз занурюються в криптопростір, забезпечують успішне майбутнє свого бренду, оскільки споживачі змінюються і важливо якісно адаптуватися під їхні бажання.