Блог

Що таке класна нативна реклама? Розбираємо кейс «Клац-Клац»

Усім привіт! Це блог контент-агенції «Клац-Клац». Тут ми розповідатимемо про погану та хорошу нативну рекламу, ділитимемося вдалими кейсами та повідомлятимемо новини агенції.

У цьому пості розповідаємо про наш кейс із Huawei.


Компанія прийшла до нас у грудні 2021, якраз коли зарелізила ігровий монітор MateView GT. Публікуватися хотіли на dev.ua: аудиторія сайту українська та зацікавлена ​​технологіями — саме те, що треба.

Визначились із завданнями: розповісти про новинку та прокомунікувати з аудиторією. Завдання продавати монітор ми не ставили — це мається на увазі як позитивний побічний ефект від нативної реклами, але гарантувати, що цікавий текст із вдалою інтеграцією бренда підштовхне до купівлі, не можна.

Що вирішили: взяти інтерв’ю у трьох кіберспортсменів із різним бекграундом та обов’язково запитати, що таке, на їхню думку, хороша та погана техніка. Останнє потрібно, щоб створити асоціацію «хороший монітор = MateView GT»: його характеристики такі самі, які, на думку кіберспортсменів, потрібні придатному моніку.

KPI проєкту було 3000 переглядів: для сайту з піврічною історією (а dev.ua запустився лише влітку 21-го) показник непоганий. У підсумку зібрали 3500 переглядів за 1,50 хвилин, протягом яких текст був на сторінці.

А ось і сам проєкт. Почитайте, він не вічнозелений, але ще кілька років буде актуальним: там же не тільки про техніку, яка оновлюється щороку, там про життя кіберспортсменів: про безсонні ночі та божевільний графік, психотерапію, надії та розчарування.


«Клац-Клац» — це контент-агенція, яка створює проєкти для та про технологічні компанії й усіх, хто зацікавлений в індустрії або вважає її учасників своєю ЦА.

Ми досліджуємо техноіндустрію з 2008 року; знаємо, з якими викликами стикаються продуктові, аутсорсні та сервісні ІТ-компанії, що працюють у регіоні та світі; розуміємо, що відбувається з ринком і кого хантять HR, чим живе спільнота й що таке імідж і брендинг в ІТ. Подивіться сайт, щоби дізнатися більше про нашу роботу.