Блог

Ігрові підсумки тижня: про що йдеться у звітах SocialPeta і Activision Blizzard, бенчмарки Tenjin та GameAnalytics та прогноз Take-Two

Цей тиждень виявився насиченим на звіти різних компаній які відображають ситуацію на ринку в ігровій індустрії. SocialPeta розповіли про ситуацію з ігровим маркетингом у 2022 році. Tenjin та GameAnalytics поділились бенчмарками гіперказуальних ігор у четвертому кварталі 2022 року. А ще Take-Two знизила фінансовий прогноз на рік. Також звітом поділилась Activision Blizzard у якому вказали про рекордні надходження, — отже, давайте детальніше пройдемось по кожній з цих новин.

SocialPeta: Ігровий маркетинг у 2022 році

SocialPeta опублікували звіт про ігровий маркетинг у 2022 році. Майже 200 сторінок містять точний аналіз галузевих даних у 2022 році та прогнози майбутніх тенденцій на основі даних глобального мобільного маркетингу.

Ось головна інформація з цього звіту:

  • Кількість рекламодавців у Q4 2022 зросла до 37 100 (+17,5% YoY).
  • Кількість креативів, попри зростання у всіх кварталах 2022 року, виявилася нижчою, ніж минулого року, на 15,9% (12 млн креативів).
  • Казуальні ігри (27,87%), пазли (12%) та симулятори (9,27%) — жанри з найбільшою кількістю рекламодавців.
  • Казуальні ігри (22,69%), пазли (12,86%) та RPG (11,36%) — лідери за кількістю креативів.
  • У Північній Америці за підсумками року було найбільше рекламодавців. А в країнах Азії користувачі побачили найбільше креативів.
  • Частка рекламодавців на iOS збільшувалася протягом усього року. Їх вага з 29,78% у першому кварталі 2022 року зросла до 38% у 4 кварталі 2022 року.
  • 80,76% всіх креативів за підсумками року — відео. 14% — зображення. Playables — 2,36%. Решта SocialPeta віднесла до категорії «інше».
  • Coloring Book!, Fishdom та The Ants — лідери iOS за обсягом реклами. На Google Play лідирують Jackpot World, The Grand Mafia та Lords Mobile.

Результати різних жанрів з виторгу та завантажень

  • Стратегії — завантаження у 2022 році зросли на 10,52%. Виторг зменшився на 9,48%.
  • RPG — завантаження зросли на 4,76% у 2022 році. Виторг впав на 13,06%.
  • Симулятори — завантаження зросли на 10,65%, а виторг зменшився на 16,67%.
  • Казуальні ігри — завантаження піднялися на 8,56%, а виторг впав на 11,26%.
  • Казино — завантаження піднялися на 0,66%, а виторг зменшився на 9,04%.

Результати щодо ринків

  • Країни Південно-Східної Азії показали найбільше зростання по DAU. На другому місці — США (+5%). На цей же відсоток зросла Японія.
  • Згідно зі статистикою SocialPeta, за виторгом впали всі регіони, крім Туреччини (+1%).

Tenjin & GameAnalytics: Бенчмарки гіперказуальних ігор Q4 2022

Не менш важливими є дані які зібрали Tenjin та GameAnalytics з 01.10.2022 до 31.12.2022. Варто зазначити, що у звіті CPI були враховані тільки тих країн, обсяг спенда в яких перевищив $1M за вказаний період.

Маркетинг:

  • Частка маркетингових витрат на iOS у четвертому кварталі зросла на 5% порівняно з минулим кварталом. Тепер iOS займає 48%, а Android — 52%.
  • Середній CPI на iOS досяг $0,42, а на Android — $0,2. Це найвищі показники за історію.
  • США (CPI — $0,58), Бразилія (CPI — $0,07), Японія (CPI — $0,45), Південна Корея (CPI — $0,33) та Великобританія (CPI — $0,3) — топ-5 країн з маркетингових витрат на Android.
  • США (CPI — $0,65), Японія (CPI — $0,61), Великобританія (CPI — $0,39), Канада (CPI — $0,49) та Франція (CPI — $0,33) — лідери на iOS за маркетингових витрат.
  • AppLovin, Google Ads, Mintegral, Meta та ironSource — найпопулярніші рекламні сітки на Android. Найнижчий середній CPI у Mintegral ($0,12), найвищий — у Snapchat ($0,6).
  • AppLovin, Mintegral, ironSource, TikTok та Google Ads — найпопулярніші сітки на iOS. Найнижчий медіанний CPI у Mintegral — $0,34; найвищий — у Apple Search Ads ($0,7).

Продуктові метрики:

  • Середній D1 Retention в топ-2% ігор Q4 2022 склав 45% на iOS і 38% на Android. D7 Retention на iOS — 19% та 14% на Android.
  • Серед топ-25% ігор, середній D1 Retention на iOS — 33%; на Android — 28%. D7 Retention на iOS — 10%; на Android — 6%.
  • Середній D1 Retention за всіма гіперказуальними проєктами на iOS становить 24%; на Android — 23%. Середній D7 Retention з усіх ігор на iOS — 7%; на Android — 4%.

Take-Two знизила фінансовий прогноз на рік і повідомила про провал Marvel’s Midnight Suns

Також про свої фінанси прозвітувала і Take-Two. Компанія випустила звіт за третій фінансовий квартал, який закінчився 31 грудня 2022 року.

Ось головне з нього:

  • Виторг Take-Two — $1,4 млрд. Вона збільшилася на 56%, але вийшла нижчою за прогнози (компанія планувала заробити $1,43-1,48 млрд).
  • Збитки склали $153,4 млн. Роком раніше Take-Two повідомляла про прибуток у $144,6 млн.
  • Marvel’s Midnight Suns виявилася комерційним провалом. Take-Two припускає, що причиною міг стати невдало обраний час для релізу. Однак у компанії сподіваються, що у гри буде довгий хвіст продажів.
  • Компанія знову погіршила прогноз на фінансовий рік. Тепер вона розраховує, що виторг складе $5,24–5,29 млрд за збитку в $721–704 млн.
  • Take-Two має намір скоротити щорічні витрати більш ніж на $50 млн. Це призведе до звільнень, але вони не будуть масштабними.

Рекордні надходження та успіх Modern Warfare II — головне із квартального звіту Activision Blizzard

Activision Blizzard підбила підсумки четвертого кварталу 2022-го, повідомивши відразу про кілька рекордів. 

Що цікавого вказано у цьому звіті:

  • Наприклад, до рекордного рівня зросли надходження (netbookings). Вони становили $3,57 млрд — на 43% більше у порівнянні з попереднім роком.
  • Квартальний виторг Activision Blizzard склала $2,3 млрд (+7,9%), а чистий прибуток — $403 млн (-28,5%).
  • Що стосується підрозділів компанії, то виторг Activision зріс до $1,85 млрд (+60%), виторг Blizzard — до $747 млн (+93%), а виторг King — до $727 млн (+6,2%).
  • Також Activision Blizzard розповіла, що у Call of Duty: Modern Warfare II були найвищі продажі серед ігор франшизи за дебютний квартал, а Overwatch 2 поставила рекорд у серії за квартальним розміром аудиторії та кількістю награних за квартал годин.

Більше новин зі світу розробки ігор можете знайти у моєму Telegram-каналі