Блог

Як отримати $1000 від Meta на рекламні кампанії в Facebook та Instagram? Інструкція

Meta виділяє півтора мільйона доларів на рекламні кампанії для українських підприємців у Facebook та Instagram, повідомляє Мінцифри. Компанія надаватиме купони в $1000 на рекламні кампанії для українських малих і середніх підприємств.

Хто може податись на програму?

  • українське підприємство має бути в Україні (за винятком регіонів, на які поширюються санкції США, зокрема Донецької й Луганської областей, а також АР Крим);
  • ви маєте керувати українською бізнес-сторінкою у Facebook і мати дійсний рекламний обліковий запис;
  • урядові або державні компанії не можуть брати участь у цій програмі.

Отримати купон на рекламну кампанію можна з 8 листопада до 31 грудня 2022 року. 

Як подати заявку?

1. Перейдіть за цим посиланням. Якщо у вас є обліковий запис на Facebook — оберіть кнопку Log on to Facebook.

2. Якщо в компанії немає облікового запису на Facebook — зареєструйтесь за цим посиланням.

3. Після того, як ви натиснули кнопку Log on to Facebook — система перекине на сторінку, де потрібно обрати рекламний обліковий запис у Facebook. Обирайте наявний рекламний обліковий запис компанії.

А якщо у вас немає рекламного кабінету у Facebook, то створіть його. Щоб створити — перейдіть за цим посиланням

4. Тоді натисніть галочку, щоб прийняти умови.

5. Після цього у вас засвітиться кнопка прийняти бонуси — натисніть її.

6. Після цих дій купон одразу з’явиться у вашому рекламному обліковому записі Facebook, у розділі «Рахунки». У цьому розділі ви побачите пункт «Кредити на рекламу» — це і є ваш купон на рекламу у Facebook та Instagram. У нас вказано 804 — це тому, що ми вже спробували запустити першу рекламу.

Чому Meta мені не видає кредити?

На жаль, як багато в чому, Meta не розкриває своїх алгоритмів відбору і видає ці гроші вибірково. Точно відомо, що обліковий рекламний запис має бути актуалізованим, тобто не мати заборгованості.

Тобто тут може впливати вік акаунту та сума витрат (велика чи маленька) та інші чинники.

Рекомендують спробувати пізніше або податись за допомогою іншого рекламного облікового запису.

Чи потрібно повертати $1000?

Від себе хочу додати, що зараз у мережі ширяться багато думок, що цю $1000, потрібно буде повертати. Для маленького бізнесу — це чималі гроші, тому виникає багато сумнівів, чи взагалі варто подаватись. І я особисто чув це від своїх колег із різних маркетингових агенцій.

Ситуація склалась через не дуже вдалий переклад англійського слова «Credits», яке Facebook переклав, як «Кредити». Насправді це слово перекладається, як купони/бонуси, не маючи нічого спільного з кредитами.

Я розумію, наскільки важливо дати це роз’яснення, адже моя компанія стикалась зі схожою проблемою.

На початку війни ми запустили програму підтримки українського бізнесу. Компанії, які переходять із російського софту на український AcademyOcean  — отримують $1000. І ми також мали необережність назвати це «Кредитами», що швидко виправили. Але в результаті отримали багато подібних питань.

Сьогодні вміння правильно подавати інформацію — дорожче золота.